تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/12/05 - 17:38
کد خبر: 193831

همایش بزرگ «نه به دخالت انگلیس» برگزار شد؛

علم الهدی: آیت‌الله جنتی با تهمت و تمسخر هم سنگر انقلاب را ترک نکرد/ پناهیان: رئیس جمهور می‌خواهد فضا را دوقطبی کند +تصاویر و فیلم

علم الهدی: آیت‌الله جنتی با تهمت و تمسخر هم سنگر انقلاب را ترک نکرد/ پناهیان: رئیس جمهور می‌خواهد فضا را دوقطبی کند +تصاویر و فیلم

در این مراسم آیت الله جنتی، آیت‌الله علم الهدی، سعید جلیلی، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، حجت الاسلام سید محمود نبویان، رحیم احمدی روشن و جمعی از شخصیت‌های سیاسی نیز حضور دارند و علیرضا قزوه نیز به شعرخوانی پرداخت.

خبرنامه دانشجویان ایران: همایش تجلیل از فقهای ضدانگلیسی با حضور آیت‌الله علم الهدی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ همایش تجلیل از فقهای ضدانگلیسی با عنوان «نه به دخالت انگلیس» برای تجلیل از آیات یزدی، جنتی و مصباح یزدی عصر امروز چهارشنبه 5 اسفند در حوزه هنری تهران برگزار شد.

در این مراسم آیت الله جنتی، آیت‌الله علم الهدی، سعید جلیلی، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، حجت الاسلام سیدمحمود نبویان، رحیم احمدی روشن و جمعی از شخصیت‌های سیاسی نیز حضور دارند و علیرضا قزوه نیز به شعرخوانی پرداخت.

علم الهدی: آیت‌الله جنتی با تهمت و تمسخر هم سنگر انقلاب را ترک نکرد
آیت‌الله احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد طی سخنانی در همایش «نه به دخالت انگلیس» که عصر امروز در حوزه هنری تهران برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند با تعدیل ارزش‌های دینی، کشور را عرصه عیاشی و خوردن و بُردن قرار دهند، قطعا با کسانی که همپای رهبری و در کسوت سربازی ولایت هستند، دشمن‌اند.

علم‌الهدی گفت: طبیعیست کسانی که رنگ امیرالمومنین دارند، از دلبستگان به جامعه جهانی و لبخند زنندگان به دشمن ابراز ناراحتی و بغض کنند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه هیچگاه نمی توان با دشمن از در تعامل وارد شد، تصریح کرد: عوامل خارجی خیال کردند که مردم ما به گوشه چشم غرب دل دوخته اند.

وی با اشاره به تبلیغ دشمنان ازجمله انگلیس برای رای ندادن به برخی فقها ازجمله آیت‌الله جنتی گفت: ایشان (آیت الله جنتی) نه با تهمت و نه با تمسخر سنگر انقلاب را ترک نکرد و این سه فقیه بزرگوار (آیات جنتی، یزدی و مصباح) هیچ بهره مالی از انقلاب در زندگی خود نبردند.

آیت‌الله علم الهدی اظهار داشت: اینکه رسانه سلطنتی انگلیس می‌گوید به چه کسی رای دهید یا ندهید، نشان از تلاش برای وقوع سومین کودتای انگلیس در ایران است که جلوی آن گرفته شد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: انگلیسی ها تلاش کردند که این بار نیز مانند 60 سال پیش، آخوند انگلیسی و غیر انگلیسی ایجاد کنند و جایگاه خبرگان را تنزل دهند غافل از اینکه در آن زمان یک رهبر بصیر مانند آیت الله خامنه ای وجود نداشت؛ وجود ایشان خنثی ساز توطئه هاست.

وی با بیان اینکه نسل جوان و مردم آگاه ما خبرگان را به انگلیسی و غیر انگلیسی تقسیم نمی‌کنند، گفت: ملت ایران هیچگاه کسانی که در انقلاب سابقه داشته اند را متهم به رابطه با انگلیس نمی‌کنند ولی خود این افراد نیز باید هشیار باشند.

آیت الله علم الهدی افزود: وقتی دشمن از یک شخصیت رده بالای نظام اهانت به شورای نگهبان را مشاهذه می‌کند احساس می کند زمینه سکولار کردن ایران ایجاد شده است.

وی ادامه داد: چطور اگر یک فرد دلسوخته نقدی بکند، فریادتان بالا می رود ولی الان که انگلیس جسارت کرده و از شما حمایت می کند، چرا سکوت کرده اید و فرزندان و وابستگان شما هم می‌گویند ما دلیلی نمی‌بینیم از حمایت آنها ابراز برائت کنیم.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه این عدم ابراز برائت از انگلیس برای ما خیلی دردناک است، تصریح کرد: ما زمانی این عزیزان را از خود جلوتر می‌دانستیم و دنباله‌رو آنها بودیم ولی الان متاسفیم که آنها حتی حاضر نیستند از حمایت انگلیس اعلام برائت کنند.

پناهیان: رئیس جمهور می‌خواهد فضا را دوقطبی کند
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رئیس‌جمهور فضا را دو قطبی تحویل نگرفت ولی اکنون سعی می‌کند فضا را دو قطبی کند، گفت: لیست واحد اصولگرایان توانست در مقابل این فضای ایجاد دو قطبی، انفعال ایجاد کند.

حجت الاسلام پناهیان در همایش بزرگ "نه به دخالت انگلیس" گفت: مقام معظم رهبری انتخابات را جشن ملت می دانند که باید برای باشکوه برگزار کردن این انتخابات تلاش کرد.

وی ادامه داد: آنقدر انقلاب تثبیت شده است که رهبری می گویند حتی کسانی که نظام را قبول هم ندارند در انتخابات شرکت کنند؛ دیگر اثری از فتنه نیست شاید در افراد باشد اما در مردم نیست و حتی کسانی که فتنه انگیزی 88 را رقم زدند با دعوت مردم به انتخابات عذرخواهی کرده اند.

پناهیان اظهار داشت: امروز باید این اتحاد و تمکین به سلامت و صلابت انقلاب را جشن و عید گرفت؛ فعلا کسانی که می گفتند باید با آتش زدن سطل به حرف ناحق خود برسیم اکنون آمده اند در انتخابات شرکت کنند که این جشن دارد؛ رشد سیاسی که اکنون بین مردم اتفاق افتاده است را باید جشن گرفت، باید آداب جشن رعایت شود، به دوستان پیشنهاد می دهم مخصوصا در تهران که لیست بلند است و مردم زمان زیادی در انتخابات می مانند از مردم پذیرایی هم بکنند و برای کسانی که می خواهند هر انتخاباتی را به کام مردم تلخ کنند کارشان سخت شود.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: آداب دیگر انتخابات امسال پرچم انگلیس است که زیر پا گذاشته شود و امیدواریم مردم با تکان دادن دولتمردان خود، پرچم کشور خود را از زیرپای مردم منطقه خارج کنند.

وی ادامه داد: هرکسی که به هر لیستی رای می دهد یک مرگ بر انگلیس می دهد و حتی کسانی که انگلیسی ها هم از آنها حمایت کرده اند می گویند انگلیسی ها غلط کردند که از ما حمایت کردند، اینها از لطایف انقلاب است که اتفاق افتاده است.

پناهیان افزود: مردم برگه های رای خود را به سمت انگلستان بگیرند و آن را تکان دهند باد این برگه‌ها، جزیره کوچک را با خود خواهد برد.

استاد حوزه و دانشگاه  ادامه داد: این دولت های خبیث غربی همان هایی هستند که قبلا مردم را تشویق می کردند رای ندهند ولی بببینید امروز چطور نظام همه را خط کرده که می گویند بیایید رای بدهید.

وی بیان داشت: از لطایف این انتخابات این است که بعضی ها که خودشان باور نمی کردند به یک عمامه به سر رای بدهند اکنون دارند رای می دهند.

پناهیان تاکید کرد: یکی از چیزهایی که آزادی اندیشه را محدود می کند همین دو قطبی سازی هاست که باعث می شود صداها به هم نرسد؛ من قبلا هم عرض کردم رئیس جمهور فضا را دو قطبی نگرفت ولی اکنون دارد سعی می کند فضا را دو قطبی کند؛ در این فضا که عده‌ای دارند سعی می کنند فضا را دو قطبی کنند عدو شده سبب خیر و برخی مسایل دارد مشخص می شود.

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: لیست واحد اصولگرایی توانست در مقابل این فضای ایجاد دو قطبی انفعال ایجاد کند؛ البته خوب است وزن کشی سیاسی انجام شود. من در انتخابات مجلس گذشته در مجالس هر دو طرف شرکت می کردم و این جناح بندی ها را قبول ندارم؛ باید انتخابات در فضای آرام باشد که سیاه و سفید و انقلابی و ضد انقلابی نشود.

وی ادامه داد: گفتگوها باید قشنگ صورت بگیرد و هیچ کس هیچ کس را محکوم نکند؛ امروز مقام معظم رهبری هم در برابر این دو قطبی سازی حرف زدند.

پناهیان اظهار داشت: دیدید مردم چه استقبالی از آیت الله جنتی کردند، هیچ کس در آینده برای آنهایی که به انگلیسی ها دست می دهند دست نخواهد زد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: من به آقایان جنتی، یزدی و مصباح تبریک می گویم که دشمن از آنها ناامید شده، کسانی که دشمن از آنها ناامید نشده است یک فکری به حال خود بکنند.

وی ادامه داد: مسئولین کشور و سیاستمداران هر موقع دشمن را به خود امیدوار کنند ضربه های بیشتری از دشمن به ما وارد خواهد شد، بعضی ها می خواهند خود را در برابر دشمن نرم نشان دهند در حالی که هر وقت مقاوم باشیم می بریم.

پناهیان اظهار داشت: سید حسن نصرالله می فرمودند مقام معظم رهبری در کشور خود نیز به خوبی قدردانی نمی شوند ولی این سه بزرگوار به خاطر پایداری در دفاع از مقام معظم رهبری محبوب شده اند.

وی در پایان گفت: کسانی که فکر می کنند فکرشان به جامعه منتقل نمی شود و در خیابان شلوغ می کنند یعنی منطق کم آورده اند به آنها آب و گل بدهید تا آرام شوند کسانی که منطق دارند نیاز به شلوغ کردن ندارند.

فیلم لحظه ورود آیت الله جنتی به سالن همایش


دانلــــــــــــود

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top